Gyakori kérdések
Az alábbi kérdések megválaszolásával bízunk abban, hogy segítséget tudunk nyújtani Önöknek szolgáltatásainkkal és az alkatrész rendelés menetével kapcsolatban:
Hogyan lehet szervizt vagy alkatrészt rendelni?
Rendszereinkben az alkatrészek beazonosítása nem alvázszám szerint történik, hanem az adott fődarab, pl. kormánymű, vagy sebességváltó cikkszámának megadásával. A ZF minden egyes fődarabon egy táblácskát helyez el, ezen a táblácskán lévő cikkszám megadásával tudjuk az adott alkatrészt beazonosítani. A csatolt .pdf file megkönnyíti az alkatrész meghatározását.
Bosch cseredarabot viszek vissza. Milyen kritériumoknak kell megfelelnie a cseredarabnak? Mikor vásárolható vissza a cseredarabom?
Cseredarabot csak eredeti, sértetlen - különösen a vonalkódos címke sértetlensége fontos – saját dobozában áll módunkban elfogadni. A visszaküldött cseredarabnak teljesítenie kell a cseretermék katalógusban szereplő előírásokat!
https://www.coremannet.com/return-criteria/
„Cseredarab visszavételi kritériumok
Az együttműködő üzleti partnerek által kínált kiváló minőségű helyettesítő termékeket egyik fontos előfeltétele azok a használt alkatrészek, melyek alkalmasak a javításra. A használt alkatrészeknek meg kell felelniük bizonyos minimális műszaki alapkövetelményeknek, ezen kívül szerepelniük kell a cseretermék katalógusban, valamint beazonosíthatónak kell lenniük.
Telephelyünkön 3 alapvető szempont szerint vizsgáljuk a visszavételre szánt termékeket:
1. A használt alkatrész száma beazonosítható, és megtalálható a cseretermék katalógusban.
2. A használt alkatrésznek meg kell felelnie bizonyos műszaki alapkövetelményeknek, hogy alkalmassá váljanak a szériajavításra.
A műszaki alapkövetelményeket alapvetően 4 fő pontban határozhatjuk meg:
· hiánytalan/egységes (teljes egészében megfelel a már leszállított cserealkatrész méretének, összetételének)
· sértetlen (nincs megbontva)
· nincs mechanikai sérülés a házon
· nincs komoly korrodálódás
3. Az átadott cseretermék korábban megvásárlásra került.”
Van-e lehetőség időpontfoglalásra, pl. váltó olajcsere esetében?
Természetesen igen, kollégáinkkal telefonon tud időpontot egyeztetni. Érdemes az olajcsere tervezett időpontja előtt 3-4 nappal telefonálni, és időpontot foglalni.
Milyen típusú és mennyi olaj kerül a váltóba?
Kizárólag a ZF által, az adott váltó típushoz jóváhagyott kenőanyagokat használunk fel mind javítás, mind olajcsere esetében. A feltöltéshez szükséges mennyiséget a váltóhoz tartozó technikai utasítás alapján határozzuk meg.
Olajat szeretnék vásárolni. Vigyek magammal kannát? Be kell előre jelentenem a vásárlási szándékot?
Megköszönjük, ha előre értesít minket arról, hogy milyen típusú és milyen mennyiségű olajra van szüksége. Olajvásárlás esetén fontos, hogy az olajról kiállított számlát kizárólag bankkártyával, vagy előre utalással tudja rendezni.
Nem. Nem személyes átvétel esetén az alkatrészeket futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz.
Természetesen. A vállalt gyaranciaidő tartama függ attól, hogy értékesítésről vagy szervizszolgáltatásról van szó, illetve az értékesített termék vagy alkatrész típusától. A pontos részletekről kérem érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Ha a javításhoz szükséges alkatrész nincs raktáron, mennyi idő a beszerzése?
Amennyiben az alkatrész rendelkezésre áll a gyárban, az onnan történő beszerzés expressz, légi szállítás esetén általában 1-2 nap, közúti szállítás esetén általában 2-3 nap. 10 kg súly feletti termékek mindenképpen közúton érkeznek. A pontos részletekről kérem érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Milyen információk, adatok megadásával tudom meggyorsítani az ügymenetet?
Jelentősen csökkenthető az ügyintézés időtartama, amennyiben már előre, telefonon megadja, vagy e-mailben megküldi nekünk a következő adatokat:
- Személygépjárművek és kisteherautók esetén: A forgalmi engedély első lapján szereplő információkat (alvázszám, motorszám, teljesítmény, stb.), továbbá a jármű gyártási évét és/vagy a fődarab adattábláján szereplő számsorokat.
- Tehergépjárművek, buszok, munkagépek esetén: A fődarab adattábláján szereplő számsorokat.